הבילוי במספרה נהפך למשמעותי ביותר בעבור כל אוהבי ההחלקות למיניהם. כמובן שיש גם את הלקוחות שמגיעים על בסיס קבוע לתספורת, צביעת שיער ותסרוקת. מה עושים כשהמספרה עובדת בקצב טוב ואנשים רבים נכנסים? דואגים לפינת המתנה נעימה ונוחה שתאפשר לכל לקוח לשבת בנוח ולהמתין לתורו. 

 

זה לא סוד שלקהל הישראלי יש מעט סבלנות, אנו רגילים לקבל את מבוקשנו לאחר כמה דקות. כאשר לקוח מגיע למספרה והתור שלו מתעכב הוא מתחיל לאבד את הסבלנות ולפעמים אף ללכת ולא לחזור יותר אל אותה המספרה. חבל מאוד להפסיד לקוחות בגלל חוסר עמידה בזמנים או בגלל דברים לא צפויים שצצים כגון: עובדים חולים וכדומה. 

 

ההמלצה שלנו היא להשקיע בפינת המתנה למספרה. לעצב את הסביבה של המספרה עם עיצוב מושך את העין שמשרה רוגע ושלווה, לשים נעימות של מוזיקה מרגיעות. חשוב מאוד שבפינת ההמתנה יהיו ספות נוחות ואיכותיות, מגזינים עדכניים גם לגבר וגם לאישה, טלוויזיה עם ערוצים שונים ומגוונים, ואיך אפשר בלי קפה ונשנושים? 

 

כאשר לקוח נכנס למספרה הוא מקבל את הרושם הראשוני מכל העיצוב והנראות של המספרה. תמיד שמרו על המספרה שלכם מעוצבת בעיצוב הכי חדשני ומודרני שיש, דאגו לפינת המתנה נינוחה ומזמינה שבה כל לקוח יוכל לשבת בשלווה, ולהנות מזמן ההמתנה הקצר או הארוך שצפוי לו. דאגו לנשנושים טעימים ועמדת קפה מפנקת עם טעמים ייחודיים, ההשקעה הקטנה הזו תשתלם לכם לטווח האורך. זכרו לקוחות רבים מגיעים מפה לאוזן..

 

עמי גרוס יבוא ושיווק מספקים מגוון רחב של ריהוט לכל מספרה. אצלנו תמצאו מגוון דגמים של פינות המתנה וכיסאות נוחים למספרה במחירים אטרקטיבים ובאיכות גבוהה מאוד.

עמי גרוס

עמי גרוס

חברת amigross עוסקת ביבוא ושיווק ציוד וריהוט למספרות ולמכוני יופי וקוסמטיקה ישירות מהיבואן לצרכן.
חזון החברה שלנו – שירות אמין ומהיר, מוצרים איכותיים במחירים נמוכים.
לשמחתנו, בזכות ותק רב שנים שיש לנו בתחום, יחד עם הניסיון והמוניטין במשך השנים – מאפשרים לנו להגשים את החזון – הלכה למעשה.

Call Now Button
1
×
אני זמיi גם בוואצאפ, אשמח לעזור :)
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן