רבים מהספרים אינם יודעים את החשיבות הרבה שיש לכיור החפיפה. כיור חפיפה למספרה הוא מוצר שחובה בכל מספרה והוא חלק מחווית הלקוח, לכן לא כדאי להמעיט בערכו. 

כאשר אנשים מגיעים למספרה הם מפנים זמן במיוחד בכדי להנות מתספרות חדשה, צביעת שיער, החלקה שיקום ועוד. בעידן המודרני של היום זמן במספרה נחשב כפעילות פנאי, ורבים מבלים במספרות על בסיס חודשי. חווית הלקוח נמדדת מהרגע שהוא נכנס למספרה ועד הרגע שהוא יוצא. מעבר לשירות אדיב שהספר צריך להעניק לכל לקוח, חשוב שריהוט המספרה יהיה נוח ומזמין. 

כיור חפיפה למספרה הוא מוצר שכל ספר חייב. אך שימו לב ספרים יקרים, אל תתפשרו על הנוחות של לקוחותיכם. גם אם המחיר לא תמיד מתאים לתקציבכם, אנו ממליצים לכם לחפש במקומות נוספים עד שתמצאו את הכיור עם הכיסא הנוח במחיר המתאים לכיסכם. כי על שירות לקוחות וביקורות טובות לא מוותרים, במיוחד אם אתם ספרים מתחילים שרק בונים את השם שלכם. 

חשוב מאוד שכיור החפיפה יגיע עם משענת נוחה וריפוד שאינו נהרס לאחר זמן קצר. משענת הראש תתכוונן ותתאים את עצמה לכל לקוח ולקוח שרוצה לחפוף את השיער. כמובן שהחפיפה עצמה תלויה בידי הקסם שלכם ובמוצרי השיער שאתם בוחרים לחפוף עימם. ישנם כיורים מודרנים וחדשנים שכדאי לכם תמיד ללכת לראות ולהתעדכן. בכל תקופה ריהוט המספרה משתדרג ועובר שלב, לכן אל תישארו במקום ושדרגו את המספרה בכל הזדמנות. כיום ישנם כיורי חפיפה עם כיסאות שתוכלו למצוא באתר שלנו עם משענת מתכווננת לרגלים. הפינוק של כל לקוח תלוי בכם, בציוד וריהוט המספרה. אל תוותרו על נוחות בגלל תקציב! עשו מאמצים והעניקו לכל לקוח זמן איכות מהנה במספרה שלכם. 

עמי גרוס יבוא ושיווק מספקים מגוון רחב של ריהוט לכל מספרה. אצלנו תמצאו מגוון דגמים של כיורי חפיפה למספרה במחירים אטרקטיבים ובאיכות גבוהה מאוד.

עמי גרוס

עמי גרוס

חברת amigross עוסקת ביבוא ושיווק ציוד וריהוט למספרות ולמכוני יופי וקוסמטיקה ישירות מהיבואן לצרכן.
חזון החברה שלנו – שירות אמין ומהיר, מוצרים איכותיים במחירים נמוכים.
לשמחתנו, בזכות ותק רב שנים שיש לנו בתחום, יחד עם הניסיון והמוניטין במשך השנים – מאפשרים לנו להגשים את החזון – הלכה למעשה.

Call Now Button
1
×
אני זמיi גם בוואצאפ, אשמח לעזור :)
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן