תחומי עיצוב בכלל ועיצוב פנים ושיער בפרט קשורים זה לזה ומשפיעים רבות על יצירה נכונה, דעת קהל הלקוחות והצלחת עסק. כאשר מדובר על מספרה, בה אנחנו מעצבים את התדמית של הלקוח או הלקוחה על ידי עיצוב השיער שלו, יש חשיבות רבה לעיצוב פנים המספרה כיוון שבעזרתה אנחנו משדרים ללקוח את התדמית שלנו.
כל תחום עיצוב נוגע לאסתטיקה, יופי, פרופורציות ובסופו של דבר מעניק לנו ביטחון עצמי והשראה.

עיצוב פנים וריהוט המספרה

פתחו את הראש ותנו לדימיון ולהשראה לנחות עליכם.
כיצד אתם רואים את המספרה שלכם? כיצד תעצבו אותה כך שלקוחות יגיעו אליה? באילו צבעים וחומרים תשתמשו? חשבו על קהל הלקוחות שלכם ועל מה שהם מחפשים ורוצים למצוא במספרה טובה ותנו לזה להנחות אתכם.

מכיוון שמלבד העיצוב המספרה צריכה להיות פונצקיונאלית, חלקו את החלל לאיזורים השונים: קבלה, פינת המתנה, פינת חפיפה ועמדות התספורת.
בהתאם לגודל המספרה תוכלו לרהט כל פינה בריהוט ובציוד למספרות שמתאים לה.
כמו שמעצבי השיער מנסים להעניק פרופורציות כדי להתאים בין מבנה הפנים לתסרוקת, כך מעצב הפנים מעניק פרופורציות לפינות המספרה.
נרצה להגיע למצב שבו כל חלל מרגיש פרטי ואינטימי אך גם מתכתב עם שאר חלקי המספרה שהרי בסופו של דבר כל הפינות משלימות את המספרה והעובדים והלקוחות יבקרו בכולן.

השילוב בין מראה ופונקציונאליות יעניק למספרה שלכם את החלל המושלם גם בשביל העובדים במספרה וגם בשביל הלקוחות. עם ריהוט וציוד למספרות מתאים העסק שלכם ישגשג ויצליח והלקוחות המרוצים יחזרו אליכם שוב ושוב וגם ימליצו לחבריהם.

 

עמי גרוס

עמי גרוס

חברת amigross עוסקת ביבוא ושיווק ציוד וריהוט למספרות ולמכוני יופי וקוסמטיקה ישירות מהיבואן לצרכן.
חזון החברה שלנו – שירות אמין ומהיר, מוצרים איכותיים במחירים נמוכים.
לשמחתנו, בזכות ותק רב שנים שיש לנו בתחום, יחד עם הניסיון והמוניטין במשך השנים – מאפשרים לנו להגשים את החזון – הלכה למעשה.

Call Now Button
1
×
אני זמיi גם בוואצאפ, אשמח לעזור :)
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן